salam

ina comey

persinggahan hidupku

bismillah

Tuesday, January 25, 2011

eemmm...




sangat la lmbt jam ni nk bgerak ke kol 5....apesal ni..???boring lak ha...
fb da,blogger da,tmbh lak twitter lg,ape yg xcukup lg ina comey oii....
tahla,nk ckp bosan ngn hdp,xleh plak...
sbb da mcm2 yg blaku dlm hdp aku nih...jd kn pgajaran sudehh...
jgn nk complain jek...ok,lupekan hal ni...



skrg ni aku nk cite psl percutian aku ngn my luv...
ari ahad ari2...bes nye..rs mcm skjp je ms blalu...
mcm2 la yg terjadi ari2...gado,syp,msm muke,sesi pujuk mmujuk,gedik sntai..hahaha..
tp srius..bes..xla mndatar je kn?atleast mcm2 pngalamn yg kitorg dpt...



tp aku xtau nape ati n minda aku ni melarang..
mybe aku xsedia lg kot...mm,kepada cik abang ku tersangat ku syg,hope u understand okey?
aku bkn ape...aku xnk la,if aku xsedia lg jd huru hara rmh tgge nnt..
kn?so,aku perlu ms untuk mnyiapkan diri aku ni...
kepada abang,sabar ye..hehehehe...



xpe..kite ade byk ms lg kn?its ok...
kite just maintain je mcm ni,k yang...
cume kite kene tgktkan  la ape yg ptt..xnk la klm kabut..
xbes...da la aku ni da sedia klm kbt eh...so,xpyh nk kusutkn lg ye..
kite straigh forward je k...xpyh gopoh gapah...nnt kawin tah kemane,aku tah kemane..hehehe...dont worry ye sayang....



cume ape yg aku hrp aku dpt mnjalani kehidupan slps ini,
yg plg tepat,alam rumah tangge aku dpt memuaskan kn kehendak semua org..
untuk mnjadi seorang isteri dan seorang ibu (insyaallah dgn izinNya)
dan mnjadi lbh baik untuk hari hari mendatang..
doakn aku.....



Insyaallah.............Amin.......................والله أعلم..........


tp bl d pk2 blk,aku nk kawin awl ngn die,even die da suare kn pn..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang