salam

ina comey

persinggahan hidupku

bismillah

Sunday, January 2, 2011

...mode new year...


selamat tinggal 2010..welcome 2011...owesome...

so boring la ptg2 cmni....asal ni???mode new year lg kah..???da 3 hb da cik ina oi....tp ape psl aku merasakan thp keboringan yg amat sangat...lmbt nye jarum jam2 nk gerak kol 5...ati aku da dkt rumah je nih...jasad je kt opis ni lg gak eh...tp xpe..new year nye psl,mm aku nk cite ckit la about something berkaitan ngn my azam for 2011...mm, 1st msing2 aku rs semua akn ckp cmni..nk mmperbaiki diri supya better than thn2 sblm ni...yg ke2,aku nk kukuhkn pndapatan aku.....aku nk standard kn keje aku nih...nk pegang diploma.....n the very high wishes,nk kawin la..hope spnjg thn 2011 ni mrupakan thn btuah for me..sbb aku tlalu menaruh hrpn yg tggi jgk la tahap eh untuk aku mncpai sbhgian azam aku untuk thn ni...so,doakn la aku supaya success....YA ALLAH toong la hmba MU ini untuk mencpai ape yg aku hajatkan..amin...

jomla lyn pic di zaman 2010..





...i luv u...



...harapan ku...





...fuuhhhh!!...


...miracle...



...never say never...


...dunia tanpa sempadan...



...menyingkap tingkap...



finally



...nyaman...syok...indahnya...

akhir kate dari ku...hepy new year 2011..smg apa yg kite semua hajatkan tercapai..amin...
wallahualam...



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang