salam

ina comey

persinggahan hidupku

bismillah

Wednesday, February 2, 2011

CNY



lame da xupdate blog ni rs nye...bz manjang....huhuiii....aduhaaiii....flu ni wt aku tension la plak...ssh ma nk bnfs....nsb la da last day work this week...esk da start cuti..wow!!!bes!lame lak2...mm,ape program aku nk follow nih...nsb da xujn lg...klu x,tbatas la mase aku...patah kaki pakat eh...its ok..ecah kate ade plan nk g gunung ledang...mm,mcm menarik...tp,klu bleh xyah la rmai2..lomeh lak gaso eh...jijah sure follow nye..agk ea lah...xpe2..selamat bcuti la kepada semua yg bercuti pd raye cine esk n luse...gong xi fat choi...smg prcutian anda sronok bersama keluarga dan insan tersayang...pesanan aku cume berhati2 di jalan raya....smbl update blog ni,lyn suria jap...tb2 ngntok lak ha rase..biase lah...da mode raye katenye...phm2 sudehhh.....ape yg aku perlu skrg adalah..............???????????mau pulang.........!!!!!!!!!tp kene lak blk sban blk.....si kakak nk ikut plak ha....aduhhh!!!da stanby baju sume,tggl nk go je..dpt lak msg from ibu eh,kate blk umh lu,kakak nk ikut...eeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiii!!!!tp,xpe...nk blk kmpg nye psl,aku redah aje....doakn la aku slmt smpai d rumah abah & mak.....dan selamat pulang d sini sekembalinya pd ari ahad nnt....insyaallah...aminnnn..........




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang