salam

ina comey

persinggahan hidupku

bismillah

Tuesday, January 4, 2011

....kekosongan jiwe...

.....Bismillahirrahmanirrahim.....


hari ini aku merasakan ketenangan pd jiwe fkiran ati aku ni...dsebabkan 1hal,da mmbuke kan mate hati dan minda aku untuk merubah sesuatu yg xbp nk baik mnjadi yg sgt baik...eden torai....ape2 pn aku bersyukur ke hadrat Ilahi kerana memberi aku kekuatan dan petunjuk untuk mnjadi insan yg penyabar....

aku tidak menyangka hal seperti itu aku lafazkn dgn tiada perasaan mrh mhupun sedih....aku menerima segalanya dengan redha..mungkin ini cume dugaan Tuhan pada aku sbagai seorang insan yang lemah....tp aku tawakal je pada Nya....sesungguh nya aku memang dtakdirkan dilahirkan sedemikian umat....

so,tanpe rs ragu,aku boleh nyatakan perasaan pd jiwe, ati, akal aku da kembali normal.....tiada lg perasaan yg tidak baik kpd umat2 yang lain....aku hanya berserah sahaja pada yang ESA....aku akan berusaha bsungguh2 untuk mencapai apa yg aku hajatkn selama seiringan dgn azam 2011 ni....bertambah baik,baik dan baik lg...insyaallah....doakn aku berjaya...


YA ALLAH,bantu lah hambe MU yg lemah ini YA ALLAH....aku tidak mau mncari atau mndpt mslh yg sebegini lg dalam persinggahan hidupku ini....jadi,aku akn cuba sedaya upaya untuk aku merealisasikan impian ku ini....aminn....kepada sesiapa yg merasakan diriku bersalah,ampunkan la hambe ALLAH yg lemah ini...semua ini kust misunderstood je....sorry buat semua.... 


takabballallahuminkum....minnawaminkum...takabbalyakarim....


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang