salam

ina comey

persinggahan hidupku

bismillah

Wednesday, January 19, 2011

wihuuu....!!!!!

سْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِي


Hai semua.........mm,esk cuti ape program anda masing2..???aku rs aku dok umh sepanjang hari sok...xde rs nk g mn2 pn...lg plak,keje banyak kt umh2....n klu bleh nk settle kn novel yg aku bc ari2..setengah pn xsmpai lg...klu bleh la...mm,br aku teringat, this week ari sab2 abah, mak, abg net n fmly die nk g lawat baby abg molit aku kt kuala lipis....baby boy...nk ikut gak...tp aku keje...cane nk ikut..????aku nk saving cuti thn ni...byk nk gune cuti thn ni...cuti kawin lah...konvo lah..dgn kndr kawin spupu,sahabat...mm,so aku kene kwl la cuti aku...tp rs cm tkilan lak xpat g tgk baby....mm,nk wt cane kn?xde rzk nmpk nye aku nk g jmp baby kak as....lain kl la gamak nye...xsabo nk tgk baby2...xsabo gak nk jmp ana....mm,grm tgk die......kepada semua yg mnymbut,slmt mnymbut hari thaipusam esok...kepada yg bkerja,slmt bkerja.....













No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang