salam

ina comey

persinggahan hidupku

bismillah

Friday, January 21, 2011

kenape...???kenape...???kenape...???

سْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم




kenape..???kenape...???kenape.......??????
bukan ku pinta lahir ke dunia
tidak ku duga diriku begini...
i dont know why that "bad things in my life" berlaku pd aku skrg ni..
yg pelek nye,nape slalu blaku pada aku..??
aku buntu,blurr,sedih,low profile,nk nangis,mcm da jth dtmpe semut lak...
tp kenape berlaku skrg..???why..???
atleast aku bleh tau klmhn diri aku..
tp kenape br skrg..???
adakah aku mmg dicipta untuk melakukan sbarang kesilapan?
ataukah aku seorg manusia yg lalai n boleh mlakukan kesalahan dgn mudah?
ataukah aku terlalu leka dgn duniawi?
haruskah aku menangis sndrian lalu mbiarkn hal2 terbang n pergi jauh2..?
itu rs nye tidak mgkin...
sbb aku tau siape diri ku...
kdg2,aku perlukan seseorg utk backup smgt aku..
tp kdg2 aku rs tkt utk mceritakn sume nye yg aku tggung..
even dgn org yg aku syg pn..
so,aku syp jela,then hilang n coming back..
slh ke perlakuan aku begitu,dgn sbb yg sedemikian..??
aku pn xphm kenape aku like that...
kenape..........?????????
byk betul dugaan yg Engkau berikan padaku YA ALLAH....
berat betul rs nye dugaan yg Engkau lemparkn pada hamba MU ini...
tp aku akan cube sdaye upaye aku untuk merubahnye..
kerana aku percaya,Engkau Maha Adil dan Maha Mengetahui...
sesungguhnye aku berserah pada MU...
hanye Engkau tempat aku mengadu YA ALLAH...
 ampunkanlah dosa2 ku yg telah ku perbuat YA ALLAH..
sememangnya aku hamba MU yg lemah....
KAU jauhkan la diriku dr "bad things" yg aku perkatakan td...
Aminn................YA ALLAH





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang