salam

ina comey

persinggahan hidupku

bismillah

Monday, December 27, 2010

my diary




aku berjalan di samping mu di saat itu mata ku terus tertuju pada samping kiri wajah mu...

aku melihat linangan air mata yg kau tahan dgn sekuat tenaga kau menahan tangisan mu terdiam..aku kini berada di depan mu berharap kenangan itu telah pudar mataku kini tertuju kedua bola mata mu yg bundar..badan mu tegang seolah berusaha untuk tetap tegar aku meyakin kan diri ku..ku damaikan ati ku yg bergetar...mengapa kau menangis wahai sayang ku?bukankah kau seharusnya tersenyum kerana ini?aku terasa bagaikan gedung kecil tak bertingkat berdiri di antara gedung-gedung pencakar langit yang menjulang tinggi..kau berdiri di depanku matamu tetap tertuju di depan tak berkelip kau menatap sang suria yg hampir tenggelam..dalam hati kecil mu ku bertiak memohon kepada tuhan agar sang suria agar tetap berada di sana hingga siap tuk berpaling..aku bidiri menatapmu mataku masih tertuju kedua bola matamu aku menangis dalam ati ku memcuba melawan alam...aku dapat merasakan kepedihanmu aku dapat merasakan kesedihan mu kerana aku jgk sama seperti mu tak punya pilihan lain...aku berbisik ke telinga mu ketike ku memeluk tubuh mu yg membeku jng kau lawan perasaan ini aku tahu kau sanggup menerima hati mu yg selembut salju aku harus pg saat ini tp esok aku akan datang kembali memberikan secerah sinar di dlm kehidupan mu..ingatla aku dalam hidup mu hiduplah aku dalam kecupan mu aku akan jaga mu di sana hingga waktu itu tiba untuk kita berdua..ALWAYS...

THIS COULD BE SOMETHING BEAUTIFUL COMBINE OUR LOVE INTO SOMETHING WONDERFUL..BUT TIME ARE TOUGH

I KNOW..AND THE PULL OF WHAT CANT'T GIVE UP TAKES HOLD..





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang