salam

ina comey

persinggahan hidupku

bismillah

Monday, May 3, 2010

pgalaman yg cool n xdpt dilupakn...


Pada bln 6 tahun 2009..aku xigt bp hb..aku bkenalan dgn si dia,mr k (bkn nm sbnr) yg trsyg..mase2 dkt rmh kaklang ade kndr abg die nk btunang..tp,ms2 si dia ni da ade yg pye..aku pn wt xreti jela..brkt usaha kaklang kami dikenenkn skl lg..kali ke 5 klu xslp kaklang bg no fon aku pd die tnpa pgtahuan ku,dlm bln 7,br la si dia smpn..sdihnye..huhu..slps ari2,dia mula call n msg aku wlupn die sudh btrs trg yg die sudh ade yg pye..aku pn xksh n mganggpnye sbg kawan shj..die mnceritakan sume mslh die dgn awek die..xlm slps die mnceritakan pgolakan relationship diorg,die brithu yg diorg da clash..puas jgk aku bg nsht yg tpndm ni..huhu..lps berlalunye ms 1 bln,die pn mympaikan kn la hjt di hati untuk mnjadikan aku sang bidadari di taman hatinye..agk tkjut sdikit aku pd ms 2..yela,br bp ari knl kn,da maju lgkh plak..kjutan bdy la nm nye2..hahahaha..date keramat yg trcipta pd 29.08.2009 tercetus nye tarikh rasmi kami in relationship (berpacaran la kate org indon)..aku xsgke aku bleh terima scpt itu..mybe da jdh kot..aku mmprknlkn si "cengil" tu pd sluruh ahli kluarga ku..alhmdllah diorg bleh terima plhn ku seadanya..pd 01-01-2010 sehingga 04-01-2010 aku prgi ke rmh si dia untuk dprkenalkan kpd ahli kluarga nye plak..mule2 mmg tkt + sgn,tp nk wt cmne kn?tpkse bdpn jgk la..alah,bak kate org ape,"nk rembat ank die,kene amek ati kluarga nye dlu"..ye x?huhu..ape2 pn aku sronok sgt..cm yg aku tkt,klu fmly die xdpt trime aku..lg plak rmai lg adik bradik die yg aku lom jmp lg..bmula la hbgn kami yg bgitu srius smnjk ari2..sekian sj tok arini..


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang