salam

ina comey

persinggahan hidupku

bismillah

Monday, May 3, 2010

kenangan semalam..


Pada 30 April 2010 sehingga 02 Mei 2010 tercipta 1 lagi kenangan yg terindah dlm hdpku..Aku dan si dia pergi ke rumah kakak ku..plan mmg cm2..tp,kami dijmpt ke acara fmly day yg dianjurkan oleh produksi tempt bkerja abg iparku di Damai Beach Resort,Desaru..aku sangka kn si dia akn brubah fikiran,tp dia ttp mau menemani ku sehingga hari terakhir kami di sana..kami bergerak dari rmh pkl 5 pm dari seremban..smpai saja di sane dalam pkl 9.15 pm,kami trus pergi ke resort tersebut..mmg bes port kt sne..nyaman je wlupn pnt..dgn bunyi akin dan ombak yg sabung myabung mmbuatkan aku terpana di saat aku dan si dia bdua di tepi pntai..dgn khadiran bdk2 kecik yg suke myebok mmatahkan semangatku untuk myedut udara bersih dan nyaman d c2..lalu aku mgajak sume nye makan aym bbq yg tlh dsediakan oleh phk produksi..mmg show lah..si dia pn dgn sgn silu mjwb soaln cepumas yg aku ajukan..rs xnk blk je..tkt mysl tgglkn time2..bfoto sakan la kitorg 2-3 ari tu..klu camera2 bleh bckp,mmg da lm sound die kua "woi da la,nk pch da muke aku yg bkilat ni"..huhuhu..tp ape2 hal pn,kngn di rumah akak mmg bes..esk nye aku ke rmh akak di kota tggi..pd mlm2,abg ipr ku ajk mkn di luar krn mmnangi tmpt pertm ptndgn karoke ari2..sjurus slps itukami trs ke rumah pkcik n mkcik ku di flda smpg wa ha..lps bborak n mkn,kami pn blk..smpt kami overnight sekejap mmndgkn msg2 da pnt..tpt pkl 2 am aku tdo sbb sume da tdo..esk nye kol 8 aku bgn,dgn bdn yg lth aku gghkn jgk..g tlg akak wt bekfes..then,xlm after bekfes,kami semua bsiap tok g ke bndr untuk mbeli belah..kip mart,plaza,kemboja 2la tmpt yg aku smpt igt mase2 kitorg g..lps abis sume brg da dbeli,kami plg ke rmh akak tok msk tghari2..
lps mkn sume kletihan dan msg2 tdo dpn tv..aku n akak je yg xtdo..xlm pas2,pkcik n mkcik ku dtg..sudh puas bborak dan kami pn bgrk plg..mmg bes pjlnn blk ms2..si dia mhntr aku plg di hdpn rmh abgku di seremban..byk nsht yg aku ajukan pdnya..d c2 la thnti nya prtemuan kami..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang