salam

ina comey

persinggahan hidupku

bismillah

Monday, November 29, 2010

kepanasan...!!!!



Isnin...tepat jam 16:25 p.m....huh!da petang2 cmni terasa nk melangkah cpt je pulang....da mcm2 rs da ni....xslese da bdn...bygkn la,da la 2 mlm ni xlena tdo....di ganggu oleh ggurl kecik ni ha...ckit ckit "hek" "hok" "hek" "hok"...skit lak ati aku....bl xcukup tdo..kepala aku mule la,bputar2 rasa nye...aduhai.....cmno nih...da xleh bla da ni....da rs mood trus hlg..automatik...klu sejuk kn best ckit....slese la kosan eh.....ni da la pns,bdn xslese...kepala mcm bpusing...trus kemalasan melanda....dgn bahu skit lg ha...dugaan2....sabar ina sabar...igt ape mak n abah kate....abah n mak nye psl,aku ikutkn aje ini ari...mcm mn rntk pn insyaallah slg larat,aku polow je...smg aku tabah mghadapi petang yg hangat ini...aminnnn..........

smbl2 layan jap gmbr ni ha..buhsannn......


Soo cuuttteeee!!!!
i like thiss!!!!


 suke3!!!


sangatt canteekkk!!!


ever after...


..(",)..


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang